tisdag 14 juni 2016

testing testing

Imorgon är sista anmälningsdagen för david-40. Ser idag ut som att jag mäler mig an till halvan. Helan nog helt utesluten, är jag rädd. Men ska ge foten en sista chans att kasta in veto. Nämligen ikväll ska jag testa nålite barfota. Tänker det inte som en lenkki, utan bara ut och tassa för att se huruvida det alls låter sig göras. 
Testade ju FajvFingärs för två månader sen, med ursursligt resultat. Och igen för en månad sen, men dåligt resultat. Vore enligt det schemat dags för ny FajvFingärstest idag eller imorgon. Men väljer att testa helt barfota istället

Som sagt.
Ifall det slår sig helt och hållet till pållor, tänker jag inte delta alls i kvevlax.  Annat än som söörvistiim, möjligen, beroende på vädret. Men jag hoppas ju att det ska gå ens några hundra meter, utan att ge nå desto katastrofalare följder.
Ifall inte halvan blir aktuell nu på lördagen, så blir det att börja med nå kortare hårdlenkkiar. Och ifall den blir aktuellt, så får den utgöra startskottet för hårdkörorna.
Ifall det rentav blir aktuellt att försöka köra hela halvan hårt, så tänkte jårs truli ordna ooliidligt spännande tävling här på din apserluta favvo-blog!
(mer om det senare, i så fall)
Du måste således steja ovanligt tjuund nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar