tisdag 11 november 2014

4/7 pått kåmitted?

Ännu idag blev det gemensam lenkki med Folke J, men imorgon sku han ha nå bänditreeni så han sku keta tidigare. Määrar nog dock fullfölja hela utmaningen, vilket är kul!
Kvällens runda begicks, för min del, i fajvfingers (bejsik kommodosport). De har snart tusen kilsar på sitt saldo, men inte rittit än. Farten blev ungefär som i kveis, mycket långsam med endra ord.
Det var riktigt skönt att vara bäkk in fajvfingärs, hoppas man får njuta av ännu några fajvisketor innan vintern kommer bigtajm!
Vi modifierade rundan en smula, för att undvika de värsta rapaslaiskorna. Tillika blev den snäppet längre, dock icke många hundra meter.
Rumpan uppförde sig som igår, givårtejk, inte sämre åtminstone. Kanske marginellt bättre, men misstänker det är önsketänkas? Böövär nog vara uppmärksam de kommande dagarna, ty nu när halvvägs är passerat är det risk att man (jag) blir nålite pått kåmitted.
(pokerterm, du fattar?)
Men enda känningen hittills, som känns det minsta hotfull, är just akterkastellen.
Annars kan jag konstatera att fastedagsketas är en briljant idé. Men den passar inte (för jårs truli, och jag tycker inte att jag är hyperüberpito med såna krejjer) ihop med såna här utmaningar. Den insikten barade upp sig baket kvällens ketas. Kommer således att sätta fort med fastedagsketas, äs satsch, men ha ledigt från fastedagar i samband med eventuella nya utmaningar.
Janå ikväll har jag ätit megamultum. Få se då hur det känns imorgon.
(kan man se hur det känns?)
Åålrajtski, påå me nattpaitski.. bis morgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar